2012. június 11., hétfő

JÁTÉK - 2. rész - BUBORÉkszer


Romantikus alkotói rezgések
játékos interjúsorozat

2. rész 

BUBORÉkszer alkotó bemutatása



Második interjúmra picit nehezebben tudtam felkészülni, és először is szeretném ezúton megköszönni Csilla türelmét. Mivel kertes házban élek 3 pici gyermekkel, így a jó idő beköszöntével (aminek én őszinte szívvel örülök) átreformálódnak a napi teendőim.
A héten zöldborsó szüretet tartottam. Amit imádok nyersen
, levesnek, párolva, főzeléknek, köretnek.

De kanyarodjunk vissza erre a riportra, kinek f
őszerepére a BUBORÉkszer alkotója, Csilla jelentkezett csodaszép nyaklánc ajándékkal.



Andrea: Csapjunk is bele… Első kérdésem (mert ez nem hagy nyugodni) az alkotói neved története lenne? Hogy és miként született meg?
Csilla:  Csaknem két éve kezdtem el blogolni, és sokat törtem a fejem, hogy mi legyen a blogom neve. Mivel imádom a szappanbuborékokat és a buborék szónak szerintem amúgy is nagyon kellemes a hangzása, ezt választottam. Aztán egyszer csak a semmib
ől jött az ötlet, hogyha már úgyis ékszereket készítek össze kellene vonni a két szót:)
Így született meg a BUBORÉKszer.



Andrea: Elmeséled nekünk egy átlagos hétköznapi beosztásodat?
Csilla: Az átlag hétköznapom nem túl változatos, 9-t
ől 6ig dolgozom, kutatóként egy médiaügynökségnél, ami nagyon izgalmas dolog, de kevés kreativitás kell hozzá. Így esténként munka után, és főleg hétvégén szoktam alkotni, ez teljesen kikapcsol.

Andrea: Mikor és hogyan jutottál el ide, hogy ékszereket készíts?
Csilla: 2009 nyarán egy barátn
őm esküvőjére készültem és nem találtam megfelelő karkötőt a ruhámhoz, gondoltam, akkor készítek magamnak. Ekkor estem szerelembe a gyöngyökkel, aztán lassan elkezdett szép kis készlet felhalmozódni itthon mindenféle alapanyagokból. 2010 júniusban vált komolyabbá a dolog, amikor úgy döntöttem, hogy egy blogon keresztül másoknak is megmutatom az alkotásaimat.


Andrea: Van-e esetleg valamilyen stílus vagy trend amit követsz?
Csilla: Nem tudnám egy stílusba besorolni az alkotásaimat, szeretem a romantikus, vintage jelleg
ű ékszereket, de néha pedig modern, trendi darabok kerülnek ki a kezeim közül.

Andrea: Mi születik meg el
őször Nálad? Maga az ékszert tervezed meg, vagy meglátsz egy számodra kedves alkatrészt és a köré megalkotod magát az ékszert?
Csilla: Mikor hogy:) Néha beleszeretek egy gyöngybe, megveszem konkrét cél nélkül, és akár hónapokat is áll a dobozomban, míg végül megtalálja a helyét. De valamikor már a boltban tudom, h mi fog készülni bel
őle. Az alkatrészekkel ugyanígy vagyok, nagyon sokféle fityegőm/charmom halmozódott már fel, legtöbbször először megrendelem, aztán amikor megérkezik akkor dől el, hogy milyen formában használom fel.



Andrea: Álmok és vágyak… Alkotóként milyen álmaid és vágyaid vannak? Esetleg van-e ami beteljesült már?
Csilla: Nekem ez egy hobbi, ami azért egyre fontosabb szerepet tölt be az életemben. Nincsenek konkrét vágyaim, szeretném, ha minél több emberhez eljutna, amit készítek, és minél több embernek tetszene. :)
Talán egyszer kipróbálnám a vásározást, izgalmas lehet él
őben mutogatni az ékszereket. :)

Andrea: Eddig számodra melyik volt a legkedvesebb visszajelzés, amit egy általad készített ékszertulajdonosodtól kaptál?
Csilla: Egyszer az egyik visszatér
ő vevőmmel találkoztam, jött átvenni egy ékszert, és az egyik általam készített gyűrű volt rajta. Nagyon jó érzés volt látni:)


Andrea: Van-e kedvenc darabod, amit rendszeresen használsz? Illetve az új darabokat szoktad-e magadon tesztelni, várva a reakciókat?
Csilla: Mindig más, mindig a legújabb... Most éppen ez a rózsaszín
ű masnis lánc rózsakvarcokkal a kedvencem, mivel nem nagyon hordok mintás pólókat, maximum csíkosakat, ez remekül feldobja bármelyiket. Az új darabokra a reakciókat leginkább a Facebook oldalamra feltöltve tesztelem:)


 Andrea: Mit hoztál a közös játékunk keretében az olvasóinknak nyereményként?
Csilla: Egy romantikus nyakláncot, bronz kalitkával, kismadárral és csodaszép rózsaszín
ű gyöngyökkel.




Andrea: Ha valaki meg szeretné jobban ismerni a munkáidat, akkor hol érhet el Téged?
Csilla:
A blogomon: http://tormacsillus.blogspot.hu/
A Facebook oldalamon: http://www.facebook.com/BUBOREKszer
Illetve a Meskán: http://www.meska.hu/Shop/index/3416






JÁTÉK:

Kérdésünk:
Melyik ékszer jelenleg Csilla nagy kedvence?
Mikor esett szerelembe a gyöngyökkel?


Email:
sweethomeharmony@gmail.com

A játékban a helyes válaszokkal és a teljes neved megadásával tudsz részt venni.
A tárgyhoz kérlek írd oda: BUBORÉkszer

JÁTÉKSZABÁLYZATUNK:
A játék 2012. június 11.-tól - június 17.-ig (éjfélig) tart.
Mindenki részt vehet, aki magyarországi címmel rendelkezik és elmúlt 18 éves (természetes személy), kivéve a szervezők, illetve közeli hozzátartozóik.


A
 sorsolás random.org szerveren történik képpel igazolva, azok között, akik a feltett kérdésre helyes válaszokat adnak és azt elküldik emailben névvel együtt.
Egy ember csak egyszer játszhat, egy email címr
ől. 


A nyerem
ény a képen látható.
A nyertest emailben értesítjük. Nyereményét Csilla postázza vagy átvehető személyesen is.
Az emailcímeket más célra nem használjuk fel, így a játék végeztével törölve lesznek.
A játékot nem a Facebook szervezi.


2 megjegyzés: