2012. június 4., hétfő

JÁTÉK - 1. rész - Erika munkái

Romantikus alkotói rezgések
játékos interjúsorozat

1. rész

Erikamunkái alkotó bemutatása



A napokban elindítottam új oldalamat: Sweet Home Harmony névvel.
Itt számos olyan lakberendezési képet, ötletet, inspirációt találtok, melyeknek egy közös vonása van – csipetnyi romantikával vannak megf
űszerezve.
És ha romantika, akkor természetesen virágok – és ha virágok, akkor a virágok királyn
őjét hívom egy kedves bemutatkozó táncra.

Az elmúlt hónapokban egy sajátos kezdeményezésem során, számos kedves alkotót ismerhettem meg. Mivel a kézművesség szeretete és tisztelete a lelkem egy darabja, így egy közös játékos interjúra invitáltam Őket. Azt a feladatot adtam számukra, hogy készítsenek ennek a virágnak az inspirációjára egy sajátos alkotást.

Így lett az első játékos interjúalanyom: Erika





Andrea: Akkor kezdjük az elején… Mesélj magadról. Hogy lettél a varrás szerelmese?
Erika: Sz
őllős Lászlóné Virágos Erika vagyok. Nógrád megye székhelyének a közelében lakom egy kis községben a férjemmel és a 20 éves egyetemista lányommal. Első szakmámat tekintve női-ruhakészítő vagyok. 17 éves korom óta varrok kisebb-nagyobb megszakításokkal. De folyamatosan kb. 6éve kezdtem el újból a varrást, és innentől kezdve készítek táskákat és akár kiegészítőket is hozzájuk. 

Andrea: Amikor saját elképzelés alapján alkotsz, akkor hogyan inspirálódsz?
Erika: Az évek során nagyon sok anyag gy
űlt össze már nálam. Sok esetben az anyagok mennyisége szab határt, hogy mi készüljön belőle. Rakosgatom őket egymásra, egymás mellé, és megpróbálom kihozni belőle a legjobbat.  




Andrea: Van-e kedvenc darabod, melytől nehezen váltál meg a munka befejezése után?
Erika: Általában minden elkészített táskáimtól nehezen válok meg. De leginkább azok a táskák tetszenek nekem leginkább, mikor nagyon élénk színekkel díszítem az elejét. Mint pl. az egyik táskám is ilyen, hogy sötétkék farmervászont citrom és narancssárga virágokkal és díszt
űzésekkel díszítettem.

Andrea: Milyen stílusú anyagokkal, textíliákkal szeretsz dolgozni leginkább?
Erika: Els
ősorban farmervásznakkal szeretek leginkább dolgozni. Mert tudjuk, hogy a farmer örök divat, sosem megy ki a divatból. Lehet sötét, világos, vagy éppen koptatott. A farmertáskák viszont jó öltözék kiegészítő.


Andrea: A varráson kívül hódolsz-e másmilyen kreatív kézműves tevékenységnek?
Erika: Régebben a kötéssel is foglalkoztam, amit még anyukámtól tanultam még iskolásként. De sajnos az utóbbi id
őkben erre nagyon ritkán kerül sor. illetve elkezdtem a horgolással is kacérkodni, de még nagyon kezdő szinten vagyok vele. Erre is több időt kellene szentelni.

Andrea: Milyen vágyaid és álmaid vannak, amiket még szeretnél magad mögött tudni?
Erika: Van egy Nagy álmom, ami egyel
őre titok. Nagyon szeretném, ha megvalósulna.
Ahogy annak idején a tanárnőm mondta, hogy ruhára mindig szükség van, és éppen ezért a varrónőkre is szükség van.


Andrea: Hogyan szoktál kikapcsolódni?
Erika: Mikor az id
őnk engedi, akkor sokat járunk el túrázni, vagy sétálni. Van egy Rottweiler kutyánk is, aki szintén igényli azt, hogy vele is eljárjunk a közeli erdőbe sétálni.
Tavasztól pedig beindulnak a különböző helyeken a rendezvények és a fesztiválok. És ilyenkor ha tehetjük, bizony ellátogatunk ezekre a helyekre is. És utolsósorban marad az olvasás, vagy a rejtvényfejtés. 

Andrea: Van kedvenc  motívumod, tárgyad?
Erika: Virág, Virág, Virág. Általában a nagyobb táskákon jelennek meg a táska elején. Vagy a táska anyagából készül, vagy selyemb
ől készítek többrétegű virágokat, illetve a csipkevirágokkal is díszítek. Általában farmer tűző cérnával, vagy színátmenetes cérnával  készítem a virágok szárát.




Andrea: Mit hoztál a közös játékunk keretében az olvasóinknak nyereményként?
Erika: Virágos vászonból készült neszesszert, ami segít rendet tartani a táskánkban, hogy a fontos dolgok mindig kéznél legyenek. Illetve egy hozzáill
ő mobiltokot, hogy óvjuk, védjük a telefonjainkat.




Andrea: Ha valaki meg szeretné jobban ismerni a munkáidat, akkor hol érhet el Téged?
Erika: A munkáimmal els
ősorban a blogomon találkozhat a kedves olvasóm: 
A termékeimet megtalálhatják a Meskán:

És látható vagyok a Facebook közösségi oldalon is.
www.facebook.com/laszlone.szollos címen.




 
JÁTÉK:

Kérdésünk:
Milyen fajta kutyája van Erikának?
Mi a kedvenc motívuma?


Email: sweethomeharmony@gmail.com

A játékban a helyes válaszokkal és a teljes neved megadásával tudsz részt venni.
A tárgyhoz kérlek írd oda: Erika munkái



JÁTÉKSZABÁLYZATUNK:
A játék 2012. június 4.-tól - június 10.-ig (éjfélig) tart.
Mindenki részt vehet, aki magyarországi címmel rendelkezik és elmúlt 18 éves (természetes személy), kivéve a szervezők, illetve közeli hozzátartozóik.


A
 sorsolás random.org szerveren történik képpel igazolva, azok között, akik a feltett kérdésre helyes válaszokat adnak és azt elküldik emailben névvel együtt.
Egy ember csak egyszer játszhat, egy email címr
ől. 


A nyerem
ény a képen látható.
A nyertest emailben értesítjük. Nyereményét Erika postázza vagy átvehető személyesen is.
Az emailcímeket más célra nem használjuk fel, így a játék végeztével törölve lesznek.
A játékot nem a Facebook szervezi.



Köszönöm mindenkinek, aki részt vett a játékunkban!

Első játékunkra 52 helyes válasz érkezett!




Idézek leveleitekből:

 
" Üdv! Nagyon tetszik az oldalad és örülök, hogy Erika munkáiról szól az első játék, mert tényleg nagyon szép táskái vannak :) - Judit "
" Szia! Mindig örömmel nézem Erika munkáit, nagyon tetszenek. Jó lenne valamit nyerni tőle. - Szilvia "
" Gyönyörű az oldal. Szuper a játék!!! - Kriszta "

" Remélem nyerni fogok, mert nagyon tetszenek a munkái! :) - Edit "









               

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen mindazoknak, akik jelentkeztek a játékunkra!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, hogy én milyen boldog vagyok!!!! HÚÚÚÚÚÚ! Nagyon köszönöm Nektek, Lányok!
    És tudjátok mi a legjobb, Erika egyszer nyert tőlem egy ékszert, most pedig én nyertem tőle! Hihetetlen, nem?!!!!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyertesnek. Sajnálom, hogy nekm nem kedvezett a szerencse.
    Szilvi

    VálaszTörlés